אנרגיה ירוקה: 15 מתכונים עם ברוקולי

אנחנו ממש אוהבים ברוקולי ותמיד אפשר למצוא אצלנו חבילה במקרר או במקפיא. אנחנו אוהבים לאכול אותו איך שהוא עם מעט שמן זית וקצת צלייה בתנור ולשלב אותו בתבשילים. מסתבר שברוקולי הוא סוג של סופר פוד, יש לו ערכים תזונתיים מפה ועד השמיים: הוא מלא בוויטמין סי, סידן, חומצה פולית ועוד מרכיבים חיוניים אחרים. הוא מסייע במניעת סרטן ומחזק את מערכות ההגנה וכך מפחית נזקים של מחלות שונות. בקיצור, אם עוד לא השתכנעתם כמה ברוקולי טוב לנו, הנה כמה דרכים טעימות במיוחד לשלב אותו בתפריט היומי שלכם.
בתיאבון :)

אהבתם? שתפו:

אולי גם הרשימות האלה יעניינו אותך...

השאר תגובה