מתכונים למנות עיקריות

לביבות מתפוחי אדמה, בטטה, זוקיני ותירס‎

לביבות תפוח אדמה, בטטה זוקיני ותירס
קצת על מרכיבים:
הבטטה עוזרת במגוון מחלות ובעיות רפואיות, היא נחשבת למזון-על לנשים והצבע הכתום שבה מכיל בטא קרוטן שעוזר במניעת מחלות לב וסרטן.
תפוח האדמה תורם לתחושת שובע, ומכיל ומכיל ויטמינים B, C, ברזל ואשלגן
המאש עשירה בסיבים, דלת שומן ודלת נתרן, ועשירה במגוון ויטמינים ומינרלים, היא מחזקת את מערכת החיסון, משפרת מטבוליזם, שומרת על בריאות הלב, מאזנת הורמונלית ומווסתת את רמות הסוכר בדם.

המרכיבים

2 תפוחי אדמה מבושלים עד ריכוך
בטטה גדולה מבושלת עד ריכוך
זוקיני גדול (אפשר להמיר לגזר)
גרגירי תירס משני קלחים קטנים מבושלים
כוס קמח מאש אורגני (אפשר להמיר לקמח אחר)
בצל גדול
כף גדושה קורנפלור (עמילן תירס)
כף שמן זית
תבלינים: כפית אבקת ירקות מומסת ברבע כוס מים רותחים, מלח סלרי ופלפל שחור גרוס, מעט כורכום ומוסקט.

אופן ההכנה

קוצצים את הבצל ומטגנים עד הזהבה
בקערה: מועכים את תפוחי האדמה והבטטה לפירה, מגררים את הזוקיני, מוסיפים את הקמח, הבצל, התירס, הקורנפלור, שמן הזית והתבלינים ומערבבים ידנית לעיסה אחידה.
טיגון:
מחממים שמן במחבת נון-סטיק, יוצרים לביבות שטוחות ומטגנים משני הצדדים, מניחים על נייר סופג.
אפייה:
יוצרים לביבות שטוחות ומניחים על נייר אפייה, מרססים במעט שמן זית מעליהן, ולתנור שחומם ל180 מעלות. לאחר שמשחימות, להפוך לצידן השני ולאפות לעוד כמה דקות.

לבריאות בתיאבון!

Loading💛 הוסף למועדפים

5 תגובות

      • [email protected] says:

        אחלה תודה רבה :)

      • [email protected] says:

        מהי הכמות של גרגירי תירס מ-2 קלחים אם כן? כוס? כוס וחצי?

השאר תגובה