טיפים לתזונה טבעונית

את המעבר שלי לטבעונות עשיתי בצורה הדרגתית בפרק זמן ממש קצר. בהתחלה צימצמתי כמויות, (הייתי טבעונית כל השבוע פרט לסופי שבוע), והמעבר לתזונה טבעונית בלבד הגיע תוך שבועות ספורים. הפתעתי את עצמי עם הקלות של העיניין. פתאום גיליתי עולם של מאכלים שלא הכרתי קודם, טעמים חדשים במטבח ואתגרים חדשים. התחלתי להתעניין בתזונה טבעונית, איזה מזונות נותנים חלבון לגוף, איזה ירקות כדאי לאמץ ולאכול וממה להימנע. אספנו לכם, על קצה המזלג, טיפים לתזונה בריאה של המומחים המומלצים שלנו כדי שהמעבר לטבעונות יהיה הכי טבעי וקל שאפשר. בהצלחה!


הכנו עבורכם גם תפריט דיאטה טבעוני שתוכלו להיעזר בו על מנת לקבל את כל הדברים החיוניים שהגוף צריך.

רעות ויגו
מייסדת ומנהלת האתר “תיאבון בריא” (יחד עם גידי ויגו). מעצבת גרפית במקצועה, שבאמת אוהבת לבלות במטבח. מוזמנים ליצור קשר

אהבתם? שתפו:

אולי גם הרשימות האלה יעניינו אותך...

השאר תגובה