10 טיפים שיעזרו לכם להיראות ולהרגיש טוב בחורף

מאמר אורח מאת שירה גבאי (מגרשת הקלוריות)

החורף מביא איתו את הבשורה הקרה ואיתה התחושה שאיננו צמאים. התחושה השגויה הזו, בנוסף על כך מנגנון הרעב מתחיל להתעורר עם בוא היורה, והצורך לנשנש מגיח, וכבר לא בהפתעה. אז מה עושים ואיך מתמודדים עם התחושה על מנת שתוכלו עדיין להרגיש מליון דולר גם בחורף?

1. לבשו בגדים נוחים.
התאימו את החולצה למכנס, למעיל ולנעליים בבגדים שיקיים בתקציב שלכם. ברגע שנוח לכם בבגדיכם אתם משדרים זאת החוצה.

music-844869_1280

2. שתו מים פושרים או חמים עם צמחים: ביליקום, נענע, מרווה, שיבה, לואיזה, לימונית ודומיהם. צמחי התבלין עושים חסד למערכת העיכול, לתאים ובכלל לעור הפנים הזוהר! תענוג למלא קנקן כייפי ולשתות את כולו עד סוף היום.

bowl-336538_1280

3. המתיקו את המאכלים והשתייה שלכם עם סוכר טבעי כדוגמת סילאן. הערך הגליקמי שלהם יחסית נמוך והם מפחיתים את החשק למתוק.

4. אין לכם חשק לצאת לחדר הכושר הקרוב? זה בסדר. אפשר עדיין לשמור על כושר ולשרוף שומן גם בבית. אל תתעצלו, וכנסו ליוטיוב לאימוני ה-7 דקות חיטוב ואתם מסודרים!

girl-1246238_1280

5. מרגישים צורך תמידי לנשנש? קודם כל תשאלו את עצמכם את שאלת השאלות “האם אני באמת רעב/ה?” אם לא פסחו הלאה. במידה וכן יש צורך לנשנש, איכלו 2 פרוסות לחם מלא עם ממרח או הקדימו את הארוחה הקרובה שלכם.

6. פנקו את עצמכם במרקים שווים! אין דבר יותר כייפי ממרק טוב בספל שאפשר לשתות חופשי.

red-tomato-soup-on-table-1024x1024
למתכוני מרקים חורפיים לחצו כאן

7. הגדילו את כמות החלבונים במנות שלכם לעומת הפחמימות, אך אל תוותרו על הפחמימות בשום אופן!

8. כשאתם מוצאים את עצמכם שוב מול המקרר, מחפשים מה לאכול וברור לכם שממש לא בא לכם לנשנש גזר, אלא יותר בכיוון של פיצוחים או מאכלים אחרים עתירי שומן חשבו רגע עם עצמכם ותגידו לעצמכם אפילו בקול: ״האם אני באמת צריך את זה?״ וראו איזה פלאים!

9. כשממש בא לכם משהו מתוק אל תדחו. אם תדחו את הסיפוק יתפתח רעב סמוי שיהפוך מהר למאוד גלוי! הכינו לעצמכם קינוחים קלים וכייפים. לדוגמא, תפוח עץ חתוך לפרוסות על צלחת, פזרו מעליו מעט קינמון וחממו במיקרוקל ל-3 דקות – יוצא מעדן. כדורי שוקולד טבעיים, או מעדן עם בננה, סילאן ומעט אגוזי מלך. תענוג.

10. צאו קצת מהבית. עשו דברים טובים בשביל עצמכם. שברו שגרה. שוחחו עם חבר טוב. קראו ספר טוב.
פשוט החליטו שפעמיים בשבוע אתם מפנים את הזמן נטו לעצמכם.

stocksnap_tfgzbz1eev

שיהיה לכולנו חורף נעים, חמים ומפנק!
מוגש באהבה

שירה גבאי היא מאמנת בשיטת ה-NLP להרזיה ללא דיאטה.

לאתר האינטרנט של שירה לחצו כאן
לעמוד הפייסבוק לחצו כאן

אהבתם? שתפו:

אולי גם הרשימות האלה יעניינו אותך...